28 september 2006

Ansiktsbehandling

För ganska exakt två år sedan fick jag ett presentkort av min käre sambo på en behandling på Hagabadet. Eftersom jag är väldigt dålig på att utnytja sådant så hamnade det så klart längst ner i en låda. Tyvärr... Jag hade fullt upp med skolan, jobbet och sedan med flytten och renoveringen och glömde helt enkelt av det.

För ett par veckor sedan rensade jag i ett par lådor och där låg det, presentkortet och det gällde till den 1/10-06. Akutläge med andra ord *s*. Så igår lyckades jag boka in mig på en 50 minuters klassisk ansiktsbehandling på Hagabadet på lunchen. Jag älskar att gå på ansiktsbehandling men det var helt klart ett tag sedan sist! Behandlingen var härlig, förutom själva "portömningen
(= att klämma finnar) så var det ljuvligt att bli ompysslad och bortskämd! Jag blev knådad, klämd, masserad, ångad, inpackad i masker och omklappad :) Hela tiden låg jag inbäddad in ett stort täcke och lyssnade på avkopplande bakgrundsmusik.

Ibland måste man bara njuta ;)

2 kommentarer:

mintid sa...

Härligt :)
Jag var på det i somras o har lovat mig själv att gå på det en gång i halvåret...
Tänker boka en ny tid snart :)
Kramis

Camillas blogg sa...

Gud, så härligt!! Jag har varit på ansiktsbehandling max 4 ggr i mitt liv, men det har varit SÅ skönt!! (förutom när de trycker ut pormaskarna)Borde unna sig själv det lite oftare!!

Kram Camilla