05 april 2007

Blå rygg

Vad skönt det är att ha semester :)) Vi kom till mamma sent i måndags kväll och vi har haft ett par härliga dagar tillsammans. Det har varit varmt och skönt, men idag blåser det ordentligt.

Vi har shoppat, vilat och målat. Igår var vi hos en massör på en riktig hälsomassage. Han masserar och har nån form av zonteratpi. Han trycker på vissa punkter, knådar och bänder. Jag är helt blå på ryggen, det ser ut som om jag har blivit ordentligt misshandlad. Det har jag ju iofs blivit, men jag har betalt för det *s*. Jag kan ju inte påstå att det var precis skönt, jag skrek ordentligt vid vissa tillfällen, men i det stora hela är jag nöjd även om jag hade lite svårt att sova inatt. Han konstaterade att jag är vid ganska god hälsa, men att jag borde gå och kolla min skördkörtel och lever. Jag har problem med ländryggen och han visade mig hur jag skulle stärka den med ett par enkla övningar. Det gäller bara att göra dom också....

Imorgon ska vi åka och titta på en tomt som mamma ska köpa, de vill bygga semesterhus hus på den och se sedan ha dom för uthyrning. De funderar även på att köpa två lägenheter, ska kika på dom med imorgon.

Inga kommentarer: