01 maj 2007

Sjukdom

Igår var jag så sjuk att jag knappt lyckades ta mig ur sängen. Det kändes som knivar i magen som körde runt och jag frös och hade feber. Tack och lov mår jag mycket bättre idag :))

Idag är det 1 Maj men varken jag eller Peter ligger åt det "demonstrerande" hållet. Vi ska istället åka till Vara och titta på Kvänums Kyrka för ett projekt vi håller på med. Spännande värre :)) Killarnas kompis Eric är här så jag tänkte att vi skulle stanna till på McDonken i Alingsås och äta lite lunch på vägen, min mage kanske klarar fast föda, annars får jag väl nöja mig med en glass :))

Jag såg färdigt Music & Lyrics härdomdagen och jag tycker att det var en typisk Hugh Grant-komedi. PoP hade kunnat vara en stor hit på 80-talet och de var verkligen helrätt :) Det var ingen av hans bättre, men den dög för en stunds underhållning. Den går inte att jämföra med Notting Hill eller About a boy, men helt klart söt.


Inga kommentarer: