11 oktober 2007

Tjejsnack v. 39

Vecka 39 Sommaren 2007

Ämnet kommer från Doris

Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Att jag inte hann allt jag ville ha gjort men att det trots det var en skön sommar.

Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Absolut, jag har umgåtts med familjen, varit på roliga utflykter och slappnat av ordentligt.

Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?
Vi var på kortare utflykter i Sverige samt en vecka i Polen.

Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Nej, jag avskyr att ligga på stranden, tycker att det är hur tråkigt som helst. Jag gillar inte att sola. Vill inte se ut som en sliten lädertant när jag är 50....

Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Umgås med familjen, att känna att vi har tid att göra saker tillsammans utan at behöva stressa. Träffa vänner, resa, läsa....


http://mlilja.net/tjejsnack

Inga kommentarer: