28 april 2008

Höga halter

Det är mycket pollen i luften idag. Jag känner de små elaka kornen borra sig djupt ner i mina lungor. Varje andetag känns som om jag tog det genom en blöt handduk. Det är tungt och det går långsamt. Det är vid såna här tillfällen jag känner uppskattning över att jag inte röker längre. Det blir så mycket enklare helt enkelt. Men det hjälper föga när andetagen är svåra, som idag, jag längtar tills allt har slagit ut.

Nog tjatat om pollen :) Killarna tränar karate idag, ja eller åtminstone Samuel. Wille hade lite ont i huvudet så han orkade inte träna. Jag körde ner båda killarna till tränngslokalen men Wille skulle bara titta på. Jag var inne en sväng på biblioteket och lånade ett gäng nya böcker. Två ljudböcker så att jag kan ha i bilen när jag pendlar till jobbet och en hel hög till bröderna bus. Det är alltid uppskattat.

Nu ska jag fixa till min efit och sen ska jag äta middag - ris och kyckling - och sedan ska jag göra mitt bästa för att undvika kvällens fotbollsmatch :))

Må så gott!

Kram
/S

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Önskar dig och din familj en trevlig valborgsmässoafton. Kram / Maria