31 augusti 2008

Status

Uppdaterat: 2008-08-31

Har gjort: Jag slutade på mitt jobb i fredags. Jag har varit anställd där sen jag var 19!! Det känns så konstigt men samtidigt skönt. Jag kommer att sakna en massa människor, vissa mer och andra mindre :)) Nu ska jag börja på mitt nya jobb imorgon, det känns pirrigt :)))

Ska: Idag ska jag försöka varva ner och ta det riktigt lugnt.

Mår: Alldeles utmärkt, kanske lite lätt nerövs....

Läser: Thomas Bodström - Rymmaren... Nja, har ingen klar åsikt ännu, men nja...

TV: Dexter. Han är alltid medryckande *s*.

Ser fram emot: Förutom att jag ska börja på mitt nya jobb imorgon så fyller Wille år snart! Det ska bli roligt att ha kalas för honom!! Min 10-åring!!!

Väder: Det var otroligt fint igår och det ser ut att bli en bra dag idag med.

Mrs N

1 kommentar:

Milla sa...

Hoppas det blir en fin vecka på nya jobbet! Spännande, det är alltid pirrigt och rätt jobbigt att börja med nytt, fokusera, känna sig lite otrygg till att börja med ...
Kram Milla