03 augusti 2008

Nervös

Bara 5 dagar kvar till bröllopet!! Jag tror jag börjar bli liiiiite nerövs...

Idag har vi varit hos fam K och hälsat på i Falkenberg (sommarstället). Vi har haft en riktigt härlig dag. Wille och A var och köpte honung hos en lokal odlare , den är så len och god. William älskar den. Killarna plockade blåbär i trädgården, de växte massor bakom huset och så gjorde vi en enkel smulpaj som vi avnjöt med glass efter maten. Vädret var lite växlande dag. Det började med ett riktigt brakregn, det öste ner hela morgonen så jag funderade ett tag på att stanna hemma. Men efter ett litet uppehåll mitt på dagen gav vi oss iväg och resten av dagen har det varit strålande väder. Vi satt ute och åt i deras trädgård och först under resan hem kom det ett par vattendroppar igen.

Nu ska ska vi lägga oss, det ska bli skönt att komma i säng. Jag är märkligt trött idag,

sov sött!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj, snart är det dags. Nu är det bara 2 dagar kvar.
Håller mina tummar för att vädergudarna ska vakna på rätt sida för eran skull och att allt löper smärtfritt. :)

Kram