14 september 2008

Godmorgon!

Det är vackert väder idag med. Jag känner för att komma ut och gå en sväng idag. Jag känner att jag vill passa på innan höstrusket drar igång ordentligt. Igår hade vi en riktig slödag. Jag sorterade en massa scrap-bilder och Peter städade garaget. Däremellan tittade vi på film och tog det riktigt, riktigt lugnt. Det var jätteskönt!!

Jag vaknade ganska tidigt imorse. Samuel var först upp idag och nu sitter han på nedervåningen och tittar på tv. Jag städade lite i köket i morse, tömde och fyllde maskinen, hängde och satte på en tvätt och kokade ägg och kaffe. I mitt kök har jag otroligt vackert ljus på mornarna, det är så vackert att se det flöda in. Överhuvudtaget så har vi vackert ljus i vårt hus, det är verkligen en fullträff.

Idag kommer fam Z hem från Kreta, jag hoppas att de har haft en skön vecka. Det ska bli kul att se exakt hur bruna deras barn är *s*. Jag gissar på att de är små pepparkakor, de har fantastiskt pigment.

Nu ska jag krypa ner hos Peter igen, vi började titta på en film med Adam Sandler igår och den var rätt kul men jag somnade ifrån den och nu vill jag se klart den :)) Den handlar om en israelisk elitsoldat som är flyr till New York för att bli frisör *s*, "You don't mess with Zohan". Men det jag såg var jätteroligt, så jag hoppas att den håller hela vägen.








Vi ses

/Mrs N

Inga kommentarer: