03 september 2008

Status

Har gjort: Jag har gjort tre arbetsdagar på nya jobbet och det känns underligt. Det är som att befinna sig i två helt skilda världar. Båda är kommunal verksamhet men så långt fran varandra man kan komma rent innehållsmässigt. Jag känner mig lite lätt omtumlad och jag somnar tidigt om kvällarna, det är mycket nytt att ta in och mycket att lära sig. Men det är spännande och mina nya kollegor verkar rara. Jag känner mig redo :))

Ska: Sova. Imorgon ska jag på kurs hela dagen. I informationssökning på nätet :)))

Mår: Jag brukar må rätt bra, och det gör jag väl egentligen nu med men jag känner mig lite vilsen just nu, men snart hittar jag nog rätt....

Läser: Thomas Bodström - Rymmaren... Mitt förra nja går nog mot ett njae *s*. Kanske. Jag har inte riktigt bestämt mig för om det är ris eller ros ännu. Jag gillar att han är säker på sina miljöer men jag tycker att dialogerna är lite uppstyltade och stela.

TV: Dexter. Han är alltid medryckande *s*. Alltid :))

Ser fram emot: Min älskade Wilson fyller 10 år! Mammas älskling blir stor!!

Väder: Regn och sol omvartannat. Just nu är det nattsvart.

Mrs N

Inga kommentarer: