10 juli 2005

Messerschmidt


Jag är så trött på människor som vet "bäst" jämt och ständigt....En människa som bara pratar om sig själv och som aldrig någonsin kan ta in vad andra människor är otroligt inskränkt. Jag lunchade med en en sådan person häromdagen. Personen ifråga bara pratade om sig själv hela tiden och jag undrar om h*n verkligen hade hört ett ljud av det jag sa. Det måste i alla fall ha varit oerhört ointressant...suck....

Idag fick vi hem Fergus igen, han har varit två veckor hos svärmor på landet. Han var rund och go´ efter vistelsen och tämligen mätt. Han ratade nämligen våra rester och det gör han i princip bara när han är _väldigt_ mätt *s*. Han kommer säkert ha en massa fästingar också så det blir bara att plocka allteftersom de växer till sig den närmaste tiden.



Nu ska jag ta ett bad och läsa en stund. Vi hörs!

Inga kommentarer: