10 oktober 2005

Judomorsan

Mina killar ska börja träna judo! Jag ringde till en judoklubb och de hade två platser kvar som bara stod och väntade på mina två små busfrön...Ska jag nu bli en en sån där judomorsa som bara pratar judo, träningar och hela livet kretsar kring judo?? Jag hoppas inte det, för jag har nämligen en sådan kompis...Hockeymorsan.... Allt hon säger, allt hon gör, och allt som finns i livet är hockey. Snälla rara kära vänner...Blir jag en judomorsa får ni komma och spänna mig fast mig och sedan får ni slå det ur mig ;O)

Men just nu är jag riktigt glad för killarna skull :) Just nu känns det spännande och nytt. Det enda tråkiga är att jag inte är hemma på fredag så pojkarna farmor ska vara barnvakt. Min brorsa hämtar killarna och kör dom till träningen, väntar på dom där och sedan kör han hem dom igen. Kul nöje en fredagskväll, men han är rar min bror :)

Själv ska jag till Tylösand igen, men den här gången vill jag inte ha någon magsjuka med mig hem i bagaget.

Inga kommentarer: