08 oktober 2005

Tylösand



Jag har precis kommit hem från en två-dagars konferens på Hotell Tylösand. Det var en trevlig upplevelse och man kunde tydligt se vem som ägde hotellet. Överallt hängde Gyllene Tiders och Roxettes guldskivor och det var en fantastiskt upplevelse bara att gå runt och titta på all vacker konst som hängde överallt. Konferensen var bra, och vi fick gjort allt vi skulle. Maten på hotellet var fantastiskt. Jag gick och la mig ganska tidigt igår kväll men vaknade kl 04.45 av att min mage körde runt som en turktumlare. Sedan tillbringade jag flera timmar pendlandes mellan toaletten och sängen :( Vid 8-tiden ringde jag hem till Peter och bönade och bad att han skulle köra ner till Halmstad för att hämta mig, jag hade så ont i magen. Han berättade att Samuel hade samma sak. Jag lyckades ta mig ner till frukosten och istället för att njuta av en god hotellfrukost så försökte jag åtminstone få i mig lite grand. Jag fick en samarin av en arbetskompis och sedan jag gick tillbaka till mitt rum och la mig ett par timmar. Magen blev lite bättre och jag lyckades packa ihop min väska och ta mig tll matsalen för att äta lunch. Bilresan hem var en mardröm, cahuffören körde som en galning fram och tillbaka på de vita, räffade refugerna och min mage krampade!! Jag var bra lycklig när jag såg vår bil utanför jobbet! När jag kom hem har jag legat och vilat mig en stund och nu håller Peter på med middagen. Magen kör runt fortfarande men jag hoppas att det går över snart!

2 kommentarer:

ikas sa...

Fy, vad jobbigt med magen! Hoppas du mår bättre!
På Hotell Tylösand har jag oxå varit på konferans. Var bl.a med på yoga och badade bubbelbad där i en på tok för liten baddräkt som vi lånade i receptionen :o))

Ulrika

Malin E sa...

Fy dp att du blev så dålig i magen. det är ju skitjobbigt när man har ont i magen så och så när man är borta oxå måste ju va jättetrist.Hoppas du är bättre nu!
Kramsi