30 oktober 2005

Vintertid

Jag _visste_ att vi skulle ställa om till vintertid idag men ändå fattade jag ingenting den första timmen i morse *s*...Sedan när jag insåg att klockan i sovrummet och klockan på datorn visade olika tid så slog det mig som en blixt från klar himmel...Gissa vem som kände sig dum?? Jag avskyr verkligen de här tidsväxlingarna. Förr hade jag inte av det alls, nu går jag omkring i flera dar med en känsla av någoting inte stämmer i kroppen.

Igår sov pojkarna över hos farmor E och vi var hemma hos T på inflyttningsfest. En ganska lugn och trevlig kväll. Det var vansinnigt svårt att få tag på en taxi och vi höll säkert på en halvtimme innan vi fick tag på en bil. Var är alla taxibilar när man som bäst behöver dom?? Jag undrar bara *s*...

Nu ska vi åka iväg till Eivor och hämta buskillarna, förhoppningsvis står det nybakade bullar och rykande hett kaffe och väntar på oss när vi kommer ;o)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: