24 oktober 2005

Måndag morgon

Ny vecka och måndag morgon innebär att det är dags att gå till jobbet. Idag ska jag på kurs - utbildning för ledare i hälsofrågor. Jag har offerten från företaget framför mig och det står att syftet med dagen är att inspirera till att vara goda förebilder när det gäller Livstilskompetens. Vidare, ska man förstå den strategiska tanken bakom en sådan satsning, att alla i en organistation har en "förädlingsprocess" att utföra. För att detta ska fungera framgångsrikt krävs rätt kompetens. Det är denna kompetens jag ska få idag ;o)

Efter jobbet idag ska jag hjälpa min mamma att skriva ett brev till Skatteverket och sedan ska jag bara ta det lugnt. De senaste veckorna har varit slitsamma och det börjar kännas i kroppen. Imorgon är det pluggdag igen...

Just nu
Mår: Trött, ganska nyvaken
Har: Badat och ätit frukost
Ska: Strax gå på kurs
Mat: 2 smörgåsar med saltrulle, en kopp thé
Läser: Absolut ingenting...Oerhört sällsynt
TV: Igår kväll tittade jag på 24 innan jag somnade. Säsong 1 avsnitt 4.
Kläder: Svarta byxor och svart topp.

Inga kommentarer: