13 oktober 2005

Slumpvis valda fakta

3 saker som jag gillar:
- Att läsa
- Pyssla med grafik och göra mailmallar
- Umgås med familj och vänner

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
- När barn far illa
- Maktlöshet
- Krig

3 viktiga saker i mitt rum:
- Utsikten över koppartaken
- Böcker
- Mina kuddar

3 slumpvis valda fakta om mig:
- Jag läser snabbt
- Jag pratar snabbt
- Jag gör "världens bästa lasagne"

3 saker jag vill göra innan jag dör:
- Bestiga Mount Everest
- Vandra på kinesiska muren
- Skriva en bok

3 saker som jag kan göra:
- Laga mat
- Sticka
- Måla och teckna

3 saker som jag inte kan göra:
- Göra gott kaffe i vår perkulator
- Baka (jo, jag kan baka kanelbullar och kladdkaka, men inget annat)
- Se på i tysthet när jag anser att något är orättvist

3 saker som jag säger mest:
- SAAAAmuel
- Jag älskar dig (mina barn hävdar att det är det jag säger oftast till dom...Det är ju rart i alla fall *s*)
- Jaaaa (lite lätt frånvarande och disträ utan att ha någon aning om vad jag svarar på...)

3 kändisförälskelser:
- Boy George (jag var 14 ;o)
- Adam Ant (samma skäl som ovan)
- James Marsters

3 tidningar jag gillar:
- Vagabond
- Allt om Mat
- Illustrerrad Vetenskap

3 glassar som finns/har funnits:
- 88:an
- Piggelin
- Top Hat

3 saker som är nostalgi:
- Starlet, Min Häst & OKEJ m.a.o gamla tidningar
- Axelvaddar
- Blå mascara

Inga kommentarer: