02 oktober 2005

Min födelsedag

Idag fyller jag år :) Jättekul, för jag är så där riktigt barnsligt förtjust i att få presenter. Jag har fått presenter av Peter i två dagar nu...Inför födelsedagen-presenter *s*....Vi var hos mamma och firade mig och henne igår. Hon hade gjort en fantastiskt god middag. Potatisgratäng, helstekt oxfile med kantarellsås och så hade jag köpt med mig två stora tårtor till kalaset. Jag ska lägga upp lite bilder senare.

Peter & barnen har gjort en jättefin frukost och nu ska jag strax ta ett bad. Idag tänkte vi åka till bokmässan ett par timmar och ikväll får vi gäster.

Ha en bra dag!

9 kommentarer:

Malin E sa...

GRATTIS på födelsedagen!! Hoppas att du får en jättefin dag med massor av fina presenter!!!
Kram Malin

Anonym sa...

Ett jätte-stort grattis till dig på födelsedagen!!! Hoppas du får en trevlig dag, och hittar massa spännande saker på bokmässan! Kram/Elli

Anonym sa...

Ett jätte-stort grattis till dig på födelsedagen!!! Hoppas du får en trevlig dag, och hittar massa spännande saker på bokmässan! Kram/Elli

Mindi sa...

G R A T T I S Susie!
Hipp hipp hurra för dig!!!
Vad skoj att få presenter inför själva födelesedagen. ;))

Kraaaaaaaam Mindi

Anonym sa...

Grattis i efterskott Susie!
Hoppas att DU fick en ljuvlig dag tillsammans med familj och vänner.

Kram Marica

Anonym sa...

Grattis Susie på din födelsedag i efterskott. Fick du något som du önskat dig ;-)
Det är mysigt att fylla år- att bli lite extra uppmärksammad....
kram Marie

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen! :)

Kram Åsa (L)

enAnnan sa...

Grattis Susie! (en dag försent förstås)
Bättre än att få gå på bokmässan på födelsedagen skulle jag inte kunna tänka mig.
Hoppas ni hade kul!
Kram

Anonym sa...

Grattis... om en en dag försent!