01 april 2006

Bredband

Nu, äntligen, har vi fått bredband igen. Det är så skönt att slippa det gamla snigelbandet. Enda kruxet är att vi har fått fel modem så i nuläge funkar det inte fullt ut ännu. Men jag tröstar mig med att vi kommer åt nätet snabbt igen. Vi har fått fixat rätt bra på övervåningen. Jag lever fortfarande totalt kaos, men börjar skymta lite ljus i slutet på tunneln.

Jag tog mitt första bad i huset igår, men det verkar vara lite trassel med badkaret, Varje gång jag lutade mig bakåt så droppade det vatten någonstans ur badkaret *s*. Måste nog kika närmare på det där :))

Neda och T var här på middag. Det var den andra middagen jag lagade sedan vi flyttade hit, vi har levt på hämtmat den senaste tiden. Först har vi haft långa arbetsdagar på jobbet och sedan iväg och handla allt från tapeter till nya reglar och elkablar. Vi har varit iväg varenda dag och handlat, jag har knappt hunnit vara hemma alls.

Nu är det äntligen helg och jag ska försöka få klart lite grann, klädkammaren i sovrummet är klar och jag hoppas få in alla kläder idag. Det skulle vara skönt att få allting på plats. Nu när jag har bredband så kanske jag kan få ut lite bilder., bara jag hittar kabeln till kameran *s*...

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till flytten, va skönt att Ni nu är på plats och bredbandet fungerar.
Hoppas vi snart får se bilder.
Kramis netha