19 augusti 2006

Helg igen

Nu är det helg igen. Det är ju inte klokt vad veckorna bara rusar iväg. Det känns som det var igår jag och Peter hade vår barnfria kväll och inte för en vecka sedan! Den här veckan har jag verkligen haft fullt upp på jobbet. Vi har passat på att flexa in tidigt eftersom Cassandra har lämnat och hämtat William och Samuel i skolan hela veckan. Mitt flexsaldo ökade med över 3 timmar. Från -14 till -10,5 :)). Jag ska vara på plus innan oktober månads utgång!

Igår var det EFIT. Jag ska strax sätta mig och ladda upp bilderna. Jag har nåt strul med min Outlook Express som jag måste försöka fixa först. Den låser sig hela tiden och jag kommer ingen vart! Idag har alla tävlingar kommit igång på grafiklistorna och det hade ju varit kul att få iväg ett bidrag eller två :))

Willes bästa kompis kompis kommer hit idag och det är verkligen synd att regnet öser ner här idag. Igår hade vi strålande sol och sommarvärme och idag är det kallt och regnigt och blött igen...I det här fallet kan jag knappast säga att omväxling förnöjer. Men vi ska gå på bio idag, Asterix och Vikingarna och då får det regna bäst det vill :)

3 kommentarer:

Christina sa...

Vill bara säga att jag har tittat in på din trevliga blogg och jag kommer tillbaka igen om det går bra?
Ha en finfin lärdag

Anonym sa...

Hejsan hej!
Har varit en stund på din blogg nu. Alltid roligt att titta in till andra.. så mycket bloggar det finns om allt mellan himmel och jord. Kul vi är så olika.
Min lillbrossas sambo har oxså gått juristlinjen och helt klart tar det sin tid.
Ha de gott.

mintid sa...

Jag kan nog inte hamna på minus på min flex...fattar inte var alla + timmar kommer ifrån ;o).

Skönt att det är på det hållet.

Trevlig helg!