07 september 2005

Idag är jag LEDIG, helt underbart, fantastiskt ledig ;o) Fast jag vet inte om jag kommer att kunna vara så värst ledig. Klockan 10 ska jag klippa av mig mitt hår, jag har inte riktigt bestämt mig för hur kort det ska bli, men just nu går det nästan till midjan så det lär bli en en ordentlig bit som försvinner. Jag tror att jag vill ha det strax under axlarna. Sedan måste jag till banken och så tänkte jag hinna med en lunch med Peter innan jag ska fortsätta till stan för att handla presenter till William.

Jag har bestämt mig, det blir inget gameboy i någon form utan jag ska köpa lego istället. Han har redan både Playstation, Nintendo och PC och han behöver inte ytterligare ett dataspel. Jag tänkte köpa bondespelet åt honom också och lite annat smått och gott. Efter att jag kommer hem från stan ska jag plugga, jag har en massa uppsatser som jag ska plöja igenom och en BRÅ-rapport som jag måste läsa.

Så så värst ledig är jag inte *s*, men jag måste i alla fall inte vara i skolan eller på jobbet.

Ha en bra dag.

4 kommentarer:

Peter sa...

Dessutom skulle du ha sovmorgon men du fick till och med väckarklockan att verka seg och morgontrött i jämförelse med dig. :-)

Anonym sa...

Lego verkar utmärkt som present tycker jag! Fram för leken :))

Åh, ska du klippa så mycket?? Jisses, vilken förändring det lär bli kan jag tänka mig.

Vet du.. jag brukar tänka på dig på morgnarna.. när vi flyttade till radhuset så fick vi bara dusch i båda badrummen och jag saknar mitt badkar mer än nån kan ana... men då tänkte jag på dig.. du skulle förstå :))))

Kram på dig.
Ulrica

~Susie~ sa...

:)) Vi letar ju hus nu och ett av kraven är badkar, ett annat är ett det finns bredband.

Anonym sa...

Det er rart at være ledig, men det kan være meget svært at skrive en jobansøgning. Så her er et gode råd til det at skrive en
Jobansøgning.