03 september 2005

Simskola

Idag vaknade jag läskigt tidigt...Jag hade ont i både nacken och tyggen och istället för att ligga kvar bestämde jag mig för att gå så kanske jag hinner göra ett bidrag till tävlingen på bredbandslistan idag. Jag har precis gjort en kopp thé "orange jaipur" och jag har väl en 20-25 minuter innan resten av familjen vaknar, det är nämligen simskoledags idag. William kommer att ha jättekul och visa alla att han har lärt sig att simma helt och hållet i sommar och Samuel kommer att stå vid kanten och vägra doppa sig, när han väl kommer att komma i vattnet kommer han attt vägra att göra som hans fröknar säger *s*. Som vanligt... Fast vem vet, ibland överraskar han mig och hoppar i vattnet utan problem:)

Efter simskolan ska vi först träffa Peters syster Susanne i stan, de ska låna våra inträdeskort till Liseberg och sedan ska vi gå på bio med Samuels kompis och hans mamma. Min kompis L kommer hit på middag ikväll.

Ha en bra dag.

Inga kommentarer: