18 september 2005

Mamma


Min mamma har varit i Polen en vecka. Dels på en ny konstkurs och sedan har hon passat att handla lite åt mig och barnen (och med all säkerhet massor till sig själv *s*). Jag skulle få ett par nya ansiktskrämer och nya stora pösiga dunkuddar (vi får se om hon kom ihåg kuddarna, det är i så fall andra eller tredje gången sedan i somras hon glömmer att köpa dom *s*) och till pojkarna skulle hon köpa ordentliga skor. Jag har så svårt att hitta fina höstskor åt killarna, jag tycker bara antingen att det finns gympaskor eller kängor och jag vill ha en ordentlig skinnsko med kardborreband åt dom. Till Cassandra skulle hon köpa en rosa duffel om hon kunde hitta en, som matchar hennes rosa Björn Borg-stövlar i mocka :)

Själv ska jag ta mig ett bad innan vi åker (!!) *s*.

Vi hörs

2 kommentarer:

Mindi sa...

Åh hittade hon någon rosa duffel????

Vad skoj att ni beställt soffa nu! Fick ni byta lampan? Var det ni eller de som hade packat så att den gick sönder?

Kramis!

~Susie~ sa...

Nej, hon hittade ingen rosa duffel,tyvärr :( Det fick bli en svart i istället, men C var rätt nöjd ändå... Hon fick en svart midjekort jacka också och en jättesnygg svart volangkjol med blå inslag.

Lampan sprack när jag plockade ut den ur förpackningen. Vet inte om jag tog ut den fel, men sprack gjorde den i alla fall...