22 september 2005

Konferens

Idag ska vi och på konferens. En av fördelarna med att jobba på samma jobb som sin sambo är ju att vi får åka på konferens ihop :) Vi ska till Ronnums Herrgård som ligger på Vargön vid Vänersborg.

Jag håller på att stryka och packa ihop det sista och vi ska strax åka iväg och lämna barnen i skolan. Bussen avgår kl 08.00 och det är mycket som ska hinnas med innan dess. Svärmor ska vara barnvakt och vi har inhandlat den sedvanliga falukorven, jag har en svärmor som är helt vansinnigt förtjust i falukorv :) Peter har sagt att han fick falukorv varannan dag under hela sin uppväxt men jag tror han överdriver lite, fast han hävdar att det är helt sant :)

Ha en bra dag! Vi ses imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi..jag skrattade gott åt falukorvshistorien:)
Min dotters pappa(som jag inte bor ihop med sedan rätt så många år tillbaka)har en stående middag: fiskpinnar och jasminris(!?). Inget som jag kan säga mig storälska precis och inte varannan dag heller.*s*
Vad härligt att ni kan åka iväg tillsammans. Min man och jag jobbar också på samma jobb men varje gång som vi ska åka ivög ngnstans så måste en av oss avstå eftersom att vi inte har släkten i närheten så barnvakt går nästan aldrig att få:(
Kul att jag hitade din blog tycker jag. Jag hittade hit genom en länk från anna sida och kommer garanterat tillbaka och hälsar på igen.
Kram Laila

~Susie~ sa...

Tack för besöket och välkommen åter! Jag titttade in hos dig med :)

Kram Susie