07 december 2005

Decembermorgon

Det känns i kroppen att jag har börjat arbeta heltid. Jag är hur trött som helst när jag kommer hem på eftermiddagarna. Samuel var febrig igår kväll och somnade som en stock. Peter ska stanna med honom på förmiddagen och jag på eftermiddagen. Idag ska vårt hus besiktigas, jag ska be Peter kolla med grannarna vad det finns för växter i trädgården och hur de där runda bollarna till buskar ska beskäras...Hmm....Får visst inhandla lite trädgårdprylar *s*. Jag måste i alla fall ha en vinbärsbuske och en krusbärsbuske! Det ÄR viktigt ;o)

Jag vaknade jättetidigt i morse, strax före fem. Jag sover lite oroligt just nu, vet inte om det beror på att jag är lite orolig för huset, jobbet eller att skolan är slut? En annan gissning kan vara att det beror på att jag somnar så extremt tidigt om kvällarna att jag är pigg som en mört på mornarna *s*.

Nu är det dags att åka till jobbet!

Inga kommentarer: