21 december 2005

Skolavslutning

Idag är det skolavslutning för alla barnen. William och Samuel ska sjunga kl 09.00 i kyrkan och de har föreberett sig länge inför detta. Båda två är små sångfåglar och de går och sjunger och nynnar de här sångerna hela tiden. Cassandras skolavslutning är kl 12.00 och föräldrar var inte särskilt välkomna...*s*. Det är skillnad på att gå i 1.an och 9:an... Men jag är ganska övertygad om att det kommer att vara med en del föräldrar på Cassandras avslutning också.

Vi har hittat en Renault Scenic som vi ska kika lite på och se om det är något för oss. Jag vill inte ha en jättestor bil längre, vi har ju haft en liten Alfa Romeo de senaste veckorna, och den är alldeles för liten för oss, men den är otroligt skön att åka i. Så den nya bilen blir mindre än en Chrysler men större än Alfan (sportmodell) *s*. Det blir ju en del att välja på i alla fall ;o)

Imorgon börjar min ledighet, då är jag hemma ända till den 12/1, jag har en tenta den 11/1 så särskilt ledig kommer jag inte att vara. Men ändå...Det ska bli skönt. Peter fyller år imorgon, och jag har handlat massor med fina presenter till honom, och jag har ändå fått ihop flera bra julklappar också ;o)

Nu ska jag väcka barnen! Ha en bra dag.

Inga kommentarer: