02 december 2005

Den här veckan

Den här veckan har jag varit ensam med barnen eftersom Peter har varit i Tyskland. Det har gått bra, men jag är verkligen glad över att jag inte är ensam jämt. Det är ett ständigt dåligt samvete för att man inte hinner allt man vill. Idag kommer Peter hem och i eftermiddag ska vi först till banken och hämta en postväxel med kontantinsatsen och sedan ska vi till mäklaren och skriva kontrakt. Peters plan landar vid lunch och då kommer han direkt till jobbet. Själv ska jag sitta i möte hela dagen.

Efter det ska William till judon och sedan ska vi ha en mysig fredagskväll med IDOL-final!! Jag hoppas innerligt att Sebastian vinner!! William har önskat sig pizza till middag idag och det ska väl kunna gå bra. Jag kanske köper thai istället...

Nu tittar barnen på julkalendern och jag bloggar en stund innan det är dags att gå till jobbet. Jag tycker att julkalendern var rätt mysig i år men jag får väl kika en stund ikväll.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: