12 mars 2006

Ett par dagar

Usch, vad jag hatar att vakna så här tidigt. Idag vaknade jag kl 5, igen :( Jag tänkte faktiskt att jag ska gå lägga mig och läsa lite om en stund. Var bara tvungen att gå in på min bank och handla fonder *s*. Tänk, vilka ryck man kan få mitt i natten... Jag lider verkligen av att inte ha bredband men nu är det faktiskt bara två veckor kvar tills vi flyttar och redan igår var vårt bredband i huset i inkopplat!

Igår var vi en sväng vid huset, lämnade av lite kartonger och kassar och sedan åkte jag och Peter vidare till IKEA. Cassandra och killarna stannade hemma och packade lite medan vi var på IKEA. Vi skulle kolla efter ett nytt hyllsystem till vår klädkammare. Vi hittade ett som var bra, men vi får vänta tills vi har flyttat in med att köpa det. Idag ska vi köpa lister till pojkarnas rum. Pojkarnas rum är snart ommålade och klarade och sedan är det dags för vårt sovrum och datarum att fixas till. Vi kommer även att lägga nytt golv i sidovindarna och göra iordning den "stora" vinden innan vi flyttar in. Mamma ska måla två väggar i killarnas rum. William ska få en djungel på en vägg i sitt rum och Samuel ville ha hemska monster, men det får han inte *s*, utan det blir Lilla Spöket Laban och Lill-Prins Bus istället på en vägg.

Idag blir det pack- och sortera dag. Lotta kommer på middag ikväll, det ska bli jättemysigt att träffas eftersom vi missade vår träff i söndags och veckan innan dess fyllde hon år och var hos sin mamma på släktkalas på söndagen. Iofs träffades vi på fredagen istället men det är inte riktigt samma sak som våra mysiga söndagsträffar *s*, tänk vad rutiner är viktigt :))

Nu är jag så innerligt trött på all snö!! Vi brukar ALDRIG ha så här lång vinter!

Ge mig vår nu!!

Kram

1 kommentar:

Mindi sa...

Hej Susie!

Hoppas att allt är bra.
Vi saknar dig!!!!!

Spännande att flytten närmar sig.

Kram på dig!