22 mars 2006

Pengar

Jag måste säga att det är enkelt att spendera pengar. På sistone har jag fått känna på precis hur enkelt det är :) Det är ofattbart vad mycket som måste inhandlas när man håller på att renoverar/bygga om ett hus. Inte för att jag ångrar mig, men jag är rätt häpen över mängden prylar som behövs. Igår köpte vi 2 nya TV-apparater, inga nödvändigheter till själva huset egentligen , men absolut nödvändiga för att den lilla själen ska känna lite lycka *s*... Vi var även tvungna att köpa såna absoluta nödvändigheter som nya dammsugarpåsar, en sågklinga till cirkelsågen och tapeter till sovrummet.

Jag var jättetidigt på jobbet igår, Cassandra lämnade killarna i skolan och vi passade på att jobba lite plustid. Efter jobbet åkte vi ut med alla prylar till huset, åkte och en sväng till mamma och fortsatte sedan hem. Neda och Tommy kom på middag vid 18.00-tiden och fick fick lite packhjälp. Både jag och Peter däckade i soffan strax efter 22.00.

Idag ska vi fortsätta med packningen och köra ut ett par kartonger till huset. Jag hoppas få mitt skafferi färdigpackat ikväll. Nu ska jag jobba :)

Inga kommentarer: