13 maj 2006

Ensam med nya skor

:))Nu har jag varit gräsänka sedan i torsdags. Peter har fått den oerhörda äran att medölja svenska fotbollsförbundet och inspektera arenor inför VM i Tyskland. Han har rest runt nu i ett par dagar och kommer hem imorgon. Det är oehört rigorösa säkerhetskontroller. Alla deltagare har blivit uppkollade av dels svensk och sedan tysk säkerhetspolis, de får inte ha kamera med och deras mobil kollas av den tyska polisen när de lämnar landet så att inga otillbörliga foton är med...*s*...Ja, stort hemlighetsmakeri är det allt, allt för att skydda VM från skumma fotbolls-attentat antar jag. Men sambon är oerhört lycklig över att få vara med. Igår när han ringde mumlade han något om at de skulle få träffa nån tysk fotbollslegend...Gissa vem som var rätt salig...Imorgon komer han hem,jag ska hämta honom på flygplatsen vid 5-tiden.

Själv har jag haft besök av Lotta hela helgen, vi har haft det jättemysigt, shoppat, ätit och umgåtts. Underbart! Massor med god mat och massor med långa mysiga samtal...Perfekt tjejhelg :)) Vi bestämde att vi skulle åka någonstans tillsammans v. 28, hon och jag och killarna.


Jag har köpt nya skor! Jag har köpt de vita till vänster på bilden samt ett par svarta med kilklack i kork...Jättesnygga tycker jag!

Idag när vi var på stan hittade jag ännu fler skor jag ville ha, men tyvärr var min plånbok inte överens med mig... Men ska jag vara riktigt, riktigt ärlig så har jag rätt många skor. Men det är väl så egentligen att man inte kan ha för många par skor? Eller?
















Nu är det läggdags.

Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur har det gått med köket? Är det färdigt nu?
Du har en trevlig blogg! Är enormt trött så jag kilar till bädden nu.