04 oktober 2006

Lägesrapport

Har: Gått upp, duschat och klätt på mig

Ska: på "Mötesplats Göteborg", En dag späckad med föreläsningar. Jag ska bl.a. gå och se "Svensken om svenskan", "Kommisarie Winters Göteborg" och "Våga vara bäst". Det ska bli jättekul!

Mår: Alldeles utmärkt, tack :) Jag var lite trött och frusen i morse, men det har gått över. Tänk vad lite te kan göra för underverk....

Läser: Jag fick Stephen Kings senaste bok "Signal" i födelsedagspresent, så den ska jag kasta mig över! Fram tills dess läser jag fortfarande den där tråkiga som jag inte ens minns vad den heter... Annars läser jag Vagabond :)

Tv: Standoff. Har bara sett avsnitt men den verkade bra!

Kläder: Jeans, tunn randig skjorta.

Ser fram emot: Att vara ledig i helgen och bara ta det lugnt!

Väder: Klart och lite kyligt.

Inga kommentarer: