20 oktober 2006

Paket på vift

Inför min födelsedag skickade min mamma ett paket från Gdansk. Hon betalade extra för att det skulle komma fram snabbt. Den 28/9 gick paketet iväg från Polen men ingenting kom fram till mig i Sverige. Så igår, den 19/10 låg det äntligen en liten lapp i min brevlåda. Av lappen kan jag utläsa att det var poststämplat i Polen den 28/9, att det anlände till Sverige den 1/10 men sedan kan jag inte var det har varit. På vift... Men det var fullt av godsaker. Jag fick en jättesöt kjol, underkläder, två jättefina kokböcker, 3 cd-skivor, pengar och så låg det garn i en påse, ett skrivhäfte och två pysselböcker. Jag fick mig ett gott skratt när jag såg pysselböckerna och tänkte att nu har mamma blivit som mormor och ger mig pysselböcker i present *s*...Men så hittade jag ett litet kort där det stod att en skiva var till Peter, Cassandra skulle ha skrivhäftet, mormor skulle ha garnet och Samuel och William skulle ha pysselböckerna men resten var till mig *s*...Tur, för jag kände mig som 7 år igen :))

Inga kommentarer: