21 augusti 2007

Tjejsnack v. 33

Vecka 33
Veckans tema/frågor kommer från Rebecca & Kajsa

Kärlek
Minns du din första riktiga kärlek? Var, när, hur?
Absolut!! Jag gick i trean och han hette Niklas :))

Minns du första killen du hade? Kommer du ihåg hur det var? Kändes?
Jag minns det mesta men inte allt....

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Varför, varför inte?
Jag vet inte, jag tror att kärleken kommer lite smygande. Man tänker mer och mer på personen ifråga.

Vad är kärlek för dej?
När man känner att man vill tillbringa sitt liv med någon och inte vara utan den personen. Kärlek, ömhet och närhet...

Har du en pojkvän/flickvän för tillfället? Hur länge har ni varit tillsammans, bor ni ihop?
Jag och Peter har varit ihop sedan -94. Vi bor ihop sedan 12 år tillbaka.

Distans? Om inte skulle du vilja ha det nu? Motivera.
Jag tror att kärlek på distans är svårt att upprätthålla. Tyvärr.


http://mlilja.net/tjejsnack

1 kommentar:

Peter sa...

Jag som trodde att jag var din första kärlek. ;-)