11 januari 2006

Nu är det dags

Jag hade en riktigt lugn och skön eftermiddag igår med mycket vila. Jag satt mest och grejade vid datorn och tog det riktigt, riktigt lugnt. Jag rensade mail på Google-mailen, de försvinner iofs från papperskorgen efter 30 dagar av sig själv, men den enorma mängd bilder jag får varje dag gör slut på utrymmet på ett par dagar. Så är det är man är notorisk bildsamlare... :o)

Jag tänkte börja titta på en serie som heter Supernatural, den har inte kommit till Sverige ännu, men det jag har läst på IMBD bådar gott. Jensen Ackles från Dark Angel är med i en av huvudrollerna (han till vänster på bilden) och David Nutter som har varit inblandad i projekt som Roswell, Dark Angel, Smallville, Disturbing Behavior, Millennium är med här också. Jared Padalecki från Gillmore Girls (till höger på bilden) spelar den andra huvudrollen.

Så, nu är det strax dags för mig att ge mig av till tentasalen. Tack för hållna tummar och tår :)) Det värmer gott.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: