29 januari 2006

Taggad!

Jag har blivit taggad av Åsa och Lisa :)).
Här nedan kommer frågorna samt mina svar och sedan kan du se vem jag "taggar".

Fyra jobb jag har haft:
Gruppchef
Trafikledare
Receptionist
Webbdesigner

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Sound Of Music
Grease
Hair
Matrix

Fyra platser jag har bott på:
Varberg, Flintgatan
Göteborg, Nordostpassagen
Göteborg, Paradisgatan
Göteborg, Olivedalsgatan

Fyra tv-serier jag gillar att titta på:
Prison Break
24
Lost
Buffy

Fyra platser jag har varit på semester på:
Paris
Los Angeles
London
New York


Fyra webbsajter jag besöker dagligen:
www.aftonbladet.se
www.gp.se
http://www.olivedal.com
www.king.com


Fyra favoriträtter:
Tacos
Grillad haloumi
Stekt panerad ost
Stiffado

Fyra platser jag hellre skulle vilja vara på just nu:
I vårt nya hus!! Snart flyttar vi!!
På semester i Tjeckien, ett tänkbart resmål!
På Malta dit vill jag gärna i sommar!
I ett varmt bad ;o)

Jag taggar:
Peter
Petra
Anna
Ellinore

4 kommentarer:

Anonym sa...

King.com va! Där är jag med dagligen. Favoritspel? :-)

~Susie~ sa...

Favoritspel:
Wordlink
Klick, klack & roll
Polarbear bounce
Goldfish bowl
Mahjong

Hur kul som helst :)) Du då?

netha sa...

Paradisgatan har jag också bott i, i gamla Kennedyhuset tror jag det hette. :-)
Men jag har inte gratulerat dig till ditt fina resultat på tentan, ett jättegrattis Susie.
Samt ett grattis till ett bra val till kök, nu blir jag lite intresserad för vi skall ju också snart göra om köket, det är snart bara det kvar.
Grattis igen och kramis
netha

Anonym sa...

Goldfish bowl
Mahjong fortuna
Silver screen
Chain reaction

Kan sitta i evigheter :-)