16 september 2005

Fredag

Vad snabbt veckan har gått!! Jag jobbade måndag och torsdag och pluggade tisdag och onsdag och idag har jag en blandad dag jobb/plugg. Samuel var lite hes igår men allmänt pigg, ingen feber så jag tänkte ta med mig honom ett par timmar till jobbet nu på morgonen och sedan går han och jag hem och är hemma på eftermiddagen.

Neda var här på middag igår, som vanligt på torsdagarna och det är alltid jättemysigt. Vi åt grillad kyckling, hemmagjord klyftpotatis och yoghyrt med samal och vitlök *mums* och en stor smaskig sallad till det.

Till helgen väntar simskolan, möbelshopping och annat smått & gott. Det är hem- och villa mässa på Svenska Mässan så vi kanske ska försöka hinna med det med. Jag måste skriva ytterligare minst en sida på min uppsats innan söndag också. Jag ska försöka skriva 5 sidor i veckan, 5 sidor låter inte mycket men det tar verkligen tid att skriva en sida...

Nu är det baddags och sedan ska jag till jobbet!

Ha en bra dag.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Susie.

Önskar dig en kalasfin helg.. hoppas den blir lugn och skön... försök att inte plugga ihjäl dig :)

Grattis till att köpa ny soffa.. det är underbart att få dekorera med något så fint och nytt!!

Kram Ulrica