20 september 2005

Stanna kvar i sängen...


Igår var en sån där dag som man önskar att man bara hade kunnat dra täcket över huvudet och ligga kvar i sängen i hela dagen. Morgonen började med att jag och Peter bråkade om en liten skitskak, det var bara löjligt och egentligen inget stort allt. När jag kom till jobbet var det mycket att göra med en gång. Jag hann inte ens gå ut i köket och hämta en kopp thé. Första mötet för dagen började klockan 9 och så rullade det på. Nästa möte var kl 10-12.15. Efter en snabb lunch startade nästa möte igång och det var ett riktigt långmöte som höll på till 16.45. Till köpet hade jag feber, ont i huvudet och värk i hela kroppen :(

Efter jobbet åkte vi hem och vi fixade lite mat och Peter parkerade sig framför tv:n för att kolla på fotboll medan jag försökte få grejat lite vid datorn, men det gick inget vidare. Så det slutade med att jag kröp ner i sängen tidigt och låg och tittade på allt vad kanal tre hade att erbjuda mellan 19.30-22.00 ca. Först såg jag Floorfiller, sedan tittade jag på från "Koja till slott" och jag avslutade det med Extreme Homemakeover.

William hade svårt att somna och kröp ner hos mig och tittade en stund på tv. Han är i den ålderna när man tänker mycket på döden och efter en liten stund började han snyfta och det tog inte lång tid förrän han storgät över hur mycket han skulle sakna mig när jag dog. Vi låg länge och pratade, vilket var jättemysigt.

Jag somnade tidigt, men allra bästa hade nog varit om jag hade stannat i sängen hela dagen...Idag mår jag bra, tack och lov, och nu ska jag iväg till jobbet. Idag har vi 5 intervjuer som väntar.

Fast först väntar ett bad ;o)

2 kommentarer:

Malin E sa...

Va skönt att du mår bra idag!! Är det för jobben nu som ni ska anställa folk som ni intervjuar?? fattade du meningen...fniss..
I alla fall så hoppas jag du får en bra dag idag i alla fall!
KramMalin

~Susie~ sa...

Jag fattar precis :)) Ja, det är de vi ska anställa som vi intervjuar.

Kram Susie