25 september 2005

Fåtöljen poäng

Igår var världens segaste dag här hemma. Jag passade på att ta hand om mina orkidéer och ge dom lite omvårdnad, jag får erkänna att det har varit dåligt med det ända sedan i somras. De är rätt tåliga men de klarar inte vad som helst *s*, men nu klarar de sig nog ett tag i alla fall.

Pojkarna hade en kompis här och så passade Cassandra och Samuel på att baka frallor och göra soppa till lunch medan jag och Peter åkte ut till IKEA och handlade de fåtöljerna som var slut när vi köpte soffan förra veckan. Thomas var här i fredags och hjälpte Peter att bära ner våra gamla soffor i soprummet. Det tog inte många timmar förrän någon hade varit nere och hämtat upp dom ur vårt soprum, jag kanske borde ha sålt dom på Blocket istället *s*?

Vi köpte två mellanbruna fåtöljer, poäng med klädsel Kungsvik sandfärgad med tillhörande fotpallar:

Cassandra fick en ny tjock bäddmadrass och jag köpte en ny hög dunkudde, jättemysig.

Kvällen var ännu lugnare, min halsont förvärrades och jag somnade i soffan huttrandes under en filt....

Idag har jag ont i öronen, halsen värker och det känns inte helt bra om man säger så *s*.

Men, men vi får väl se vad lite te kan göra, vi ska ju på Liseberg idag :))

Inga kommentarer: