23 oktober 2005

Grand Prix 2005


Igår kväll skulle B och N ha kommit hit på middag men tyvärr var vi tvungna att ställa in pga att jag blev helt oförklarligt illamående, och nej, jag är inte gravid!! Efter en god middag med bara familjen, hemmagjord lasagne, la vi oss i sköna soffan för att titta på 50-års jubileumet av Melodifestivalen. Jag orkade se så långt som att de 14 bidragen framfördes men sedan blev mina ögonlock bara tyngre och tyngre. Jag förflyttade mig in till sovrummet för att se det sista men det tog inte många minuter innan jag puttade bort alla överflödiga kuddar och sa till Peter att jag bara "skulle lyssna en stund". Det tog säkert 10-20 sekunder innan jag däckade totalt *s*.

Jag läste imorse i tidningen att Waterloo tog hem titeln "tidernas schlager" och det tycker jag var jättekul! Själv är jag väldigt svag för Johnny Logan och "hold me now".

Idag känner jag mig mycket bättre, jag har lagt ut lite nya mailmallar och i eftermiddag kommer T & S med barn hit på middag. Trevligt :)

Ha en bra dag.

1 kommentar:

mintid sa...

Hoppas du känner dig bättre nu. Det är hemskt när det bara flyger på så o då man eg vill göra något helt annat.
Jag tittade med på mellodifestivalen och det var ju ganska klart att Waterloo skulle vinna...
Ps vilka fina mallar du har gjort :)
Kristina