29 oktober 2005

Tråkshopping och annat....

Jag var på stan och skulle handla lite kläder efter jobbet igår men jag hittade absolut ingenting! Det var hur tråkigt som helst. Är det inte typiskt, när man för en gångs skull bestämmer sig för att handla så är allt bara fult....Fula tröjor...Fula kjolar...Fyla byxor....

Jag köpte faktiskt en present till min snart 15-åriga dotter, men det kan jag inte berätta här eftersom min lilla prinsessa faktiskt läser sin mammas blogg ;o) Men jag kan ju säga som så att hon kommer att bli nöjd :)

Igårkväll var jag jättetrött, vi tittade lite på IDOL och som vanligt blev inte den tråkige Jens hemröstad utan Jonah fick åka hem...Jag fattar inte vad folk ser hos Jens, varför han är kvar vecka efter vecka. Nu tycker inte jag att Jonah gjorde ett särskilt bra framträdande heller, så det kanske inte mer än rätt att det var han som åkte hem ändå.

Jag är med på en mailinglista som ska ha en IRL-träff den här helgen och det hade varit vansinnigt roligt att åka med men jag var tvungen att avboka för att vi skulle på konferens. Nu blev det ingen konferens utan jag ska gå på en inflyttningsfest istället, och det blir nog också jättekul det med :)

Peter ska skriva en tenta den här helgen så jag får se vad jag och buspojarna hittar på idag på dagen. Ska jag ta med mina mycket shoppingointressarade killar till stan och se om jag kan hitta något snyggt eller ska jag gräva i gardroberna?? Det lutar åt det sistnämnda för eftersom jag inte hittade så mycket igår, så lär jag väl inte hitta mer idag när jag dessutom har två uttråkade småkillar med mig? Cassandra är scoutläger och kommer hem igen imorgon.

Nu ska jag göra färdigt ett par mailmallar och sedan ska jag krypa ner i ett bad.

1 kommentar:

mintid sa...

Håller med...vad gör Jens där??
Trist att du inte hittade ngt att handla..så brukar det vara för mig med :(.
Ps..du får gärna länka mig om du vill... ;O)