04 oktober 2005

Presenter

Jag hade en jättefin födelsedag med massor av fina presenter och uppvaktning och jag tänkte visa ett par av de presenter jag fick:













Min födelsedag var till stora delar jättebra men vi fick ett dödsbud på söndag kväll som jag gjorde mig mycket ledsen. Det var min arbetskamrats man som gick bort, han var bara 48 år och han dog mycket plötsligt. Han hade en sjukdom som gjorde honom ganska försvagad men läkarna hade gott hopp om att kunna bota honom. Han och min arbetskamrat hade gått och lagt sig på kvällen och så hörde de ett konstigt ljud utanför,, det visade sig vara en råtta. Maken högg två gånger efter råttan med en yxa och sedan bara trillade han ihop mot husväggen och dog!! Min arbetskamrat trodde först att han hade svimmat men insåg ganska snabbt att han hade dött. Det tog 25 minuter innan ambulansen kom fram och de lyckades aldrig rädda honom. Det känns så sorgligt och igår var vi jätteledsna på jobbet allihop!!

1 kommentar:

Mindi sa...

Åh vilka fina presenter Susie!!!!!!!!

Så himla trist med dödsfallet!!!!!

Kram kram!