17 oktober 2005

Lägesrapport

Humör - Trött som en gris...
Kläder - Pyjamas (shorts + top).
Surfar - Bloggen ;o).
Läser just nu- Flickan från ovan.
Låt på hjärnan - Hung up - Madonna.
Middag - Grov pasta med köttfärssås.
Längtar efter - Mina date med Peter lördag om två veckor *mysigt*.
Senast slösat pengar på - Idag köpte vi tre nya kontorsstolar, enhetligt och snyggt.
Bäst just idag - Jag har massor med roliga böcker som ligger och väntar på att jag ska läsa dom.
Jag njuter av - Att snart gå och lägga mig i världens skönaste säng :)
Längtar tills - Den här veckan ska vi ha gäster to, fr, lö & sö. Det ska bli trevligt, lite hektiskt kanske, men absolut trevligt ;o).
Lider av - Lite rosslig i halsen, men annars är allt bra.
Önskar mig - Massor med pengar att köpa roliga tavlor för.

Inga kommentarer: