17 november 2005

Tjejsnack v. 45

Drömmar

1. Vilket yrke drömde du om ha som vuxen när du var yngre?
Jag ville bli domare, skådespelare eller make-up artist.

2. Överensstämmer den drömmen med vad du gör idag?
Jag pluggar juridik ;o) Klar till jul... fast idag står inte domare överst på listan längre.

3. Dagdrömmer du ofta?
Ofta, gör inte alla det?

4. Vilken är den mest underliga dröm du drömt?
När jag var lite drömde jag ofta att jag klättrade uppför en hög stentrappa, det var egentligen ingen obehaglig dröm, men den gav mig alltid en hemsk känsla. Trappan kantades av konstiga figurer som försökte dra i mig... Det var många år sedan jag drömde den drömmen nu.

5. Brukar du försöka tyda drömmar?
Min mamma är duktig på det, och hon tyder alla mina konstiga drömmar. Det händer att jag kollar upp det själv ibland, men inte så ofta.

Inga kommentarer: