02 november 2005

Vacker höstdag

Jag, Cassandra och William och Samuel åt lunch på en grekisk taverna som heter Mykonos. Samuel vägrade äta något ur deras lunchmeny och åt bara ett par brödbitar och drack fanta till det..Mycket hälsosamt... ;o) Men hans mamma struntade i det just då...Det lilla barnet fick fil och flingor efteråt *s*.

Själv åt jag Bifteki och drack mineralvatten och Cassandra tog samma som jag medan William testade Kyckling-gyros. Efter maten gick jag och pojkarna en härlig promenad i Slottsskogen medan Cassandra gick hem och fortsatte att rensa ut sin garderob.


Vad döljer sig under löven tro?


Vid det här trädet cyklade Cassandra omkull en gång för flera år sedan. Det är en stor brant backe precis framför och hon kom farande i hög fart ner för den och upp på en hög trottarkant (som döljs av löven på bilden), som hon slog sig riktigt ordentligt på. Hon fick stopp på cykeln bara en liten bit från trädet...Ramen på cykeln var helt sned efteråt och jag glömmer aldrig hur rädd jag var!

Inga kommentarer: