29 januari 2006

Jag har blivit utmanad

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar.

1. Jag brukar strö böcker omkring mig överallt...just nu är det dock inte lika många som vanligt. Läslustan är inte på plats.

2. Jag badar varje morgon! Alltid, varje dag. Året runt.

3. Alla kläder i min garderob hänger i färgordning. Jag har egna garderober för mina svarta kläder, mina röda kläder osv...

4. Jag gör mailmallar (stationerys) ofta, och gärna!!

5. När jag ska sova måste det vara beckmörkt i sovummet och kuddarna måste ligga i rätt ordning i sängen. Peter får absolut inte snudda vid min sida av sängen...


Jag utmanar:
Peter, Kristina, Petra, Åsa L, Ann

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där med att sova känner jag igen. Jag är exakt likadan. =) Men folk tycker ju att man är galen om man inte ligger ihopkletad med sin gubbe. Tja, jag vill sova jag. Inte svettas.*S*