17 juni 2007

Längtar efter solen

Har vi haft vår enda sommarvecka nu? Jag hoppas inte det!! Nu har det varit tråkigt väder i flera dagar men jag hoppas att solen tittar fram snart. Igår var vi uppe vid Öjerskö och tittade, vi promenerade runt Kåsjön. Det var massor med gåsbajs överallt och man kan fick kryssa över gräsmattan för att ta sig fram utan att trampa i fågelbajs. Det var kyligt i luften och jag småhuttrade ordentligt när vi kom tillbaka till bilen. Behöver jag säga hur mycket jag längtar efter värme, och nej, jag är ingen sådan som säger att jag älskar värme men är dödligt trött på det efter två svettiga nätter *s*, jag brukar stå ut åtminstone ett par veckor innan jag börjar gnälla :))

Det har varit hektiskt på jobbet på sistone. Pga ett dåligt serviceavtal har vi massor med strul med våra datorer och det börjar tära hårt på alla. Det går knappt en dag utan att vi har något tekniskt strul. Är det inte datorerna om strular så är det telefonerna som inte fungerar som de ska.

På tisdag kommer mamma och mormor hem. Mormor åkte ner till mamma för en månad sedan och hon har haft det jättebra hos henne.

Min lillebror fyller 26 idag! Stort grattis på födelsedagen lillebror, hoppas att du har det bra på kontoret ;o)


Idag kommer Neda och Tommy hit på middag. Vi ska göra raclette, till Samuels stora förtjusning. Han älskar att laga sin egen mat på raclette-järnet. Det blir förstås mest korv för hans del, men det blir det ju i och för sig alltid!

Jag och barnen har storstädat idag och Peter har varit på jobbet. Nu ska jag sätta mig vid datorn och pyssla lite med grafik!


Kram

~S~

Inga kommentarer: