01 november 2005

Hemma igen

Så var dagens läkarbesök avklarat. Jag fick först träffa en sjuksyster, göra pricktest och blåsa i en maskin som mätte min lungkapacitet. Jag är extremt allergisk mot katt, mycket allergisk mot björk och visar förhöjda värden gentemot hästar och hundar. Att jag reagerade mot hund så sjuksköterskan kunde bero på att jag hade hund hemma? Hon gav mig massor med information om vaccinationen och jag ska fundera lite till innan jag bestämmer mig. Efter testerna fick jag träffa en läkare som gjorde en utredning huruvida jag skulle kunna vaccineras eller inte. Jag ska genomgå ytterligare ett test för att utesluta astma innan de bestämmer sig. Jag ska tillbaka den 24/11 för det testet. Efter läkarbesöket handlade jag med lite lunch på McD. Det är _äckligt_ gott med El Maco :)

Kram

1 kommentar:

Peter sa...

Den är verkligen obehagligt god.