01 november 2005

Läkarbesök

För ungefär 19 månader sedan fick jag en remiss till allergologen på Sahlgrenska för utredning om jag skulle kunna bli vaccinerad mot min allergi eller inte. Efter lång väntar så fick jag en tid i början på oktober. Jag fyllde i ett femsidigt formulär och gjorde alla nödvändiga förberedelser inför läkarbesöket. Dagen kom och jag tänkte på det morgonen och sedan var det alldeles som bortblåst från mitt huvud. När Peter kom hem på kvällen så frågade han hur det hade gått hos läkaren och jag bara stirrade på honom och stammade....

"Eh.....Hos läkaren??". Jag hade totalt glömt att jag skulle dit. Jag fick ringa till mottagningen och boka en ny tid.

Den nya tiden är då alltså idag, och idag hade jag inte tänkt att glömma bort det...Men man vet aldrig, jag känner mig lite glömsk ibland *s*....

Inga kommentarer: