22 november 2005

Pluggdag

Idag har jag ytterligare en pluggdag, det var ett tag sedan sist. Uppsatsen börjar närma sig slut och jag håller på att fila på innehållsförteckningen och göra en källförteckning. Det finns massor kvar att göra, så bara för att jag skriver att den börjar närma sig sitt slut så innebär det inte att jag snart är klar *s* , men jag börjar se ett ljus i slutet av tunneln i alla fall. Vi har samlat in alla fakta, genomfört intervjuer och skrivit ner allt. Nu ska vi putsa, formulera om och förhoppningsvis få ihop det på ett bra sätt. Vi ska ha ytterligare en intervju på fredag med en polis från trafficking-gruppen. Han har varit oerhört svårt att få tag på, och det var inte lätt att få till en intervju men det gick.

Nu kommer snart L hit och vi ska luncha ihop idag, det ska bli kul. Hon var på Billy Idol i Stockholm i helgen så jag väntar mig en utförlig rapport därifrån.

Mäklaren från husvisningen i söndags ringde igår, men vi la inget bud på det huset. Det verkar som om det var svårsålt för han hade inte ftått några bud ännu.

Inga kommentarer: