28 november 2005

Semesterdag

Idag tog jag en semesterdag. Uppsatsen ska skickas in i morgon eftermiddag och jag hade en del att skriva färdigt. Jag och K ska träffas imorgon och putsa på det sista innan vi skickar in den. Det känns jätteskönt att äntligen få iväg den.

Mäklaren ringde idag och han var rätt positiv, vi ska få besked imorgon om vi får huset eller ej. Men just nu lutar det åt att vi får det. Hepp...

Nu ska jag göra mig iordning, vi ska ut och ät"julinspirerad middag" med ett par kollegor från jobbet på First Hotel G. Peters dator kommer ikväll så jag kan tänka mig att han hellre hade varit hemma och packat upp och konfigurerat den :o) Men han får väl pyssla inatt :)

Ha en trevlig kväll

1 kommentar:

Mindi sa...

Vad spännande med huset.... håller tummar och tår!!!!

Kram kram