08 december 2006

Äntligen fredag :))

Jag fattar inte att jag är så otroligt trött på fredagar efter jobbet. En lång arbetsvecka är i alla fall till ända och jag ska "vila" i två dagar...Fast så mycket vila lär det väl inte bli. Imorgon ska vi till en kompis och beundra hennes bebis, det ska bli jättemysigt!! Sara och barnen följer med så tillsammans kommer vi att ha 8 barn :)) Fast Cassandra har flaggat lite för att hon ska träffa en kompis på stan istället. Min kära dotter vann en tävling idag! Hon vann 52 biobiljetter! Gissa vem som är överlycklig just nu!

På söndag ska vi först till Lotta, lunch med henne och sedan ska vi fira min mormor som fyllde 85 år häromdagen!

Status:
Har: Suttit vid datorn och gjort en mailmall.
Ska: Se på en film, kanske somnar jag snart...
Mår: Lite trött, men bra.
Läser: Det tredje tecknet
Har sett: Inget alls idag.
Kläder: Jeans, svart linne.
Ser fram emot: Att få sova ut imorgon.
Väder: ja, se det regnar, ja, se det regnar....

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej Susie! Dina mailmallar på grafiksidan är så fina. Jag ahr försökt ladda ner men det går inte riktigt som jag vill:) I morn åker jag till förlossningen:) Kram / Maria