17 februari 2006

Äntligen fredag!!

Jag har längtat efter att det ska bli fredag hela veckan! Redan i måndags morse kände jag en desperat längtan efter att ha ledigt ett par dagar. I helgen ska vi packa ett par kartonger, rensa kläder och förhoppningsvis ska Peter rensa i källaren. Själv tänkte jag vara duktig och rensa ut mina garderober, vilket verkligen behövs. Jag vill inte släpa med mig gamla fulkläder till det nya huset, och barnens urvuxna kläder kommer säkert till bättre användningen hos någon annan :)) Min mamma samlar seedan länge in kläder och leksaker till polska barnhem och numera även till afrikanska barn, så hon blir säkert glad för en säck eller sju...

Ikväll ska vi bjuda hem L på middag. Hon fyllde år häromdagen och vi ska fira henne ikväll! Hon har önskat sig hemmagjorda hamburgare med sallad och god röra till födelsedagsmiddag, så det ska vi fixa.

Jag tänkte åkte till stan lite senare, dels för att hitta en present till L, och sedan kanske hitta något roligt att sätta på mig. Nu när jag rensar ut gammalt måste jag ju fylla på lite nytt *s*.

Vi hörs!

Inga kommentarer: